پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 395
نویسنده : hosein

 

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.02.01-RELOADED اضافه شد|

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , فیفا , Fifa , دانلود بازی , دانلود بازی جدید , دانلود بازی فیفا , دانلود بازی fifa ,



دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC
نوشته شده در سه شنبه 3 آذر 1394
بازدید : 602
نویسنده : hosein

 

کلیت گیم پلی بازی تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند. هرچند هیچ عنوان استراتژی دیگری را نمی‌توان از لحاظ بالانس بودن و تنوع نژادها در کنار استارکرفت قرار داد اما تمامی این تغییرات و افزودن واحدهای جدید در راستای بالانس‌تر شدن بازی و صدالبته تنوع بیشتر صورت گرفته است. علاوه بر حالت عادی بازی که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

StarCraft II Legacy of the Void PC-RELOADED

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , پی سی , Pc , بازی شمشیری , دانلود , بازی جدید پی سی ,



دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای PC
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 576
نویسنده : hosein

 

Vendetta Curse of Ravens Cry PC-CODEX

 

Vendetta Curse of Ravens Cry pc cover دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای PC

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید. 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی جدید , دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 628
نویسنده : hosein

 

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۲.۸گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-RELOADED اضافه شد|


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , Pc , دانلود بازی pc , بازیpc ,



دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 598
نویسنده : hosein

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

 Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۲۱.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتر , بازی , Pc ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد