پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 688
نویسنده : hosein

 

  تم زیبای Xperia Car از تم های جدید اکسپریا است که بر روی تمامی گوشی های روت شده و روت نشده که از اندروید ۴٫۴ یا بالاتر استفاده میکنند قابل نصب و استفاده است.با نصب این تم تصاویر هوم اسکرین،لاک اسکرین،کلیدهای مجازی،نوار اعلانات و منوی تنظیمات گوشی و…با موضوع این تم تغییر خواهند کرد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تم بدون نیاز به روت Xperia Car برای گوشی های اکسپریا , دانلود , لانچر , تم , اندروید , جدید , زیبا , گوشی , موبایل , دانلود تم بدون نیاز به روت Xperia Car برای گوشی های اکسپریا دانلود ,



بازدید : 659
نویسنده : hosein

 

  پس از معرفی اندروید ۵ توسط گوگل تا به امروز شاهد انتشار تم های مختلفی با این موضوع برای گوشی های اکسپریا بوده ایم. امروز نیز قصد داریم تا  تمی با موضوع اندروید ۵ را برای شما قرار دهیم.این تم بر روی گوشی های اکسپریا با نسخه اندروید ۴٫۳ و بالاتر قابل نصب است.این تم برای نصب نیاز به هیچگونه دسترسی از جمله دسترسی روت ندارند.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: جدید , لانچر , تم , اندروید , گوشی , موبایل , سونی دانلود تم بدون نیاز به روت Lollipop برای گوشی های اکسپریا , دانلود تم , دانلود لانچر ,



بازدید : 774
نویسنده : hosein

 Huawei HiLink Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های هواوی Huawei HiLink 3.14.1 برای اندروید

 Huawei HiLink برنامه مناسبی به منظور ادغام برخی از ویژگی های گوشی های هواوی می باشد که توسط این قابلیت می توانید به صورت سریع تر برخی از برنامه های خود را مدیریت کنید. این برنامه می توانید بسیاری از برنامه های رسمی هواوی را مورد پشتیبانی قرار داده و به صورت ساده تر مدیریت آنها را برعهده گیرد. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های هواوی Huawei HiLink 3 , 14 , 1 برای اندروید , دانلود , بازی , اندروید , نرم افزار اندروید ,



بازدید : 525
نویسنده : hosein

 

در این ساعت در سایت آریاناز نرم افزاری جالب و کاربردی مخصوص گوشی های اندروید برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این نرم افزار جالب Smart Distance Pro v2.0.2 بوده که شما با کمک آن قادر خواهید بود تا سرعت اجسام در حال حرکت را بیابید و یا فاصله اجسام مورد نظر تا دوربین گوشی را اندازه گیری نمایید . بدین صورت که شما ارتفاع جسم مورد نظر را به برنامه می دهید و ارتفاع آن را در دوربین مشخص می کنید ، سپس نرم افزار فاصله تقریبی آن را تا گوشی به شما می دهد . هرچه اندازه وارد شده توسط شما دقیق تر باشد ، اندازه گیری گوشی نیز دقیق تر خواهد بود . این نرم افزار بسیار جالب را هم اکنون از سایت آریاناز می توانید دریافت نمایید .

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , نرم افزار , سرعت , جدید , 2015 , 94 , پر طرفدار , محبوب , پر بازدید ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد