پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1197
نویسنده : hosein

 دانلود بازی God Of Gem v7.156.4 – نسخه هک شده کلش اف کلنز

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی God Of Gem v7 , 156 , 4 – نسخه هک شده کلش اف کلنز , جدید , کاربران , درخواستی , هک , کلش ,



بازدید : 1000
نویسنده : hosein

 Grand Theft Auto Vice City v1.06 بازی جی تی ای Grand Theft Auto: Vice City v1.06 مخصوص اندروید

 اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید حتما نام سری بازی GTA یا را شنیده اید. در این بازی شما نقش Tommy که یک خلافکار است را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . بازی Grand Theft Auto: Vice City پس از موفقیت های زیادی در کنسول های مختلف اکنون برای کاربران اندروید آماده شده است . این بازی دارای گرافیک بالا و به صورت open world است یعنی میتوانید در خیابان ها به گشت و گذار مشغول باشید . این بازی ها محصولی از شرکت معروف Rockstar است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی جی تی ای Grand Theft Auto: Vice City v1 , 06 مخصوص اندروید , جدید , محبوب , درخواستی ,



بازدید : 510
نویسنده : hosein

 

 Clash of Clans نسخه جدیدی از بازی کلش و آو کلنز بالاخره منتشر شده است و این بار کاربران زیاد این بازی شاهد تغییرات بسیار گسترده ای در بازی هستند. علاوه بر تغییر محیط ظاهری و اضافه شدن قهرمان جدید به این بازی می توان به تغییراتی از جمله آپدیت تاون هال ۱۱ و امکان آپدیت بیشتر مخازن اکسیر و طلا اشاره کرد. این بازی آنلاین که دارای پرطرفدارترین حجم دانلود در بین بازی های اندروید می باشد به مجموعه نبردهای استراتژیکی بین قبیله ها اتلاق می شود که در کلن وارها می توانند داشته باشند و لول خود را نیز افزایش دهند. هم اکنون می توانید تغییرات این بازی و لینک دانلود آن را در اامه مطلب مشاهده نمایید. بازی روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Clash of Clans 8.67.3 Apk – NEW VERSION December

آپدیت ۱۹ آذر


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جدیدترین نسخه بازی کلش آو کلنز Clash of Clans 8 , 67 , 3 برای اندروید , جدید , اندروید , ملش اف کلنز , جنگ , وار , دانلود اندروید , , دانلود بازی کلش اف کلتز نسخه جدید ,



بازدید : 420
نویسنده : hosein

 

 Call of Duty Heroes عنوان جدید شرکت بزرگ گیم لافت می باشد که در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی مهیج در نقش فرماندار یک منطقه جنگی کوچکی قرار گرفته اید که می بایستی داستان بازی را دنبال کرده و از پایگاه های خود در قالب ماموریت های مختلف محافظت کنید. این بازی با گرافیک بسیار بالایی اجرا می شود و دارای صحنه های هیجان انگیز فراوانی نیز می باشد. هم اکنون می توانید نسخه های مختلف این بازی را به همراه فایل دیتا از سایت آریاناز  دریافت نمایید.


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , استراتژیک , جدید , 1394 , 2015 , جنگی , تنفگی ,



بازدید : 359
نویسنده : hosein

 

این بار از سایت بزرگ آریاناز  ، بازی جدید و جذاب Super Mario Brothers را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , قدیمی , جدید , دانلود بازی , دانلود بازی قدیمی , دانلود بازی جدید , ماریو4 ,



دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 4 آذر 1394
بازدید : 395
نویسنده : hosein

 

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.02.01-RELOADED اضافه شد|

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , فیفا , Fifa , دانلود بازی , دانلود بازی جدید , دانلود بازی فیفا , دانلود بازی fifa ,



بازدید : 540
نویسنده : hosein

 

Modern Combat 5 Blackout نسخه جدید بازی مهیج و پرطرفدار مدرن کمبات می باشد که با انتشار خود جمعی از طرفداران خود را به وجد آورده استو شما در بازی می بایستی کنترل سربازهای بازی را به دست گرفته و در صدد پیروزی بر دشمنان برآیید. بازی همانطور که می دانید از گرافیک بسیار بلایی بهره می برد و شما می تونید کنترل خوبی را روی سرباز و سلاح های وی نیز داشته باشید. مهارت های شما را در بازی بستگی به عملکرد شما در مراحل قبلی خواهد داشت و از این پس خواهید توانست تا تلاش خود برای انجام ماموریت های مختلف را بر روی وضعیت های مختلفی تجربه نمایید. بازی روی اندروید ۲.۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Modern Combat 5 Blackout 1.5.1d Apk + Data

 

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , دانلود بازی , مدرن کمبات , دانلود مدرن کمبات , دانلود مدرن کمبات ,



دانلود بازی StarCraft II Legacy of the Void برای PC
نوشته شده در سه شنبه 3 آذر 1394
بازدید : 602
نویسنده : hosein

 

کلیت گیم پلی بازی تفاوت چندانی نکرده که البته غیر از این نیز انتظار نمی‌رفت، اما در بحث جزییات LotV تفاوت‌های اساسی با پیشینیان خود دارد. همانند سنت قدیمی بلیزارد در عرضه استارکرفت‌ها این بار نیز واحدهای زیادی حذف و بسیاری نیز مانند Ravangerهای «زرگ» اضافه شده‌اند و البته قدیمی‌ها نیز در صورت ماندن، تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. برای مثال قابلیت Hardened Shields واحدهای محبوب ایمورتال از نژاد پروتاس حذف شده و جای آن را قابلیتی برای ضد ضربه شدن دو ثانیه‌ای به نام Barrier گرفته است. یا در مثالی دیگر بانشی‌های محبوب حتی از قبل نیز سریع‌تر شده و با سرعت بیشتری در حالت نامرئی می‌توانند حرکت کنند. هرچند هیچ عنوان استراتژی دیگری را نمی‌توان از لحاظ بالانس بودن و تنوع نژادها در کنار استارکرفت قرار داد اما تمامی این تغییرات و افزودن واحدهای جدید در راستای بالانس‌تر شدن بازی و صدالبته تنوع بیشتر صورت گرفته است. علاوه بر حالت عادی بازی که بر پایه ساخت بیس و حمله است، باز هم خلاقیت بلیزارد به کار افتاده و بازی حالت‌های جدیدی در چنته دارد. احتمالا هنگام عرضه جذاب‌ترین بخش اضافه شده، قسمت Co-Op باشد که تحت نام هوشمندانه Archon Mode (اشاره به یکی از واحدهای محبوب بازی) معرفی شده است. در این بخش دو گیمر کنترل یک بیس را به عهده می‌گیرند. یکی بخش‌های اصلی و کلیت بیس مانند مدیریت منابع را زیر نظر دارد و دیگری قسمت‌های جزیی مانند طرح‌ریزی و اجرای حمله‌ها. مسلما در این قسمت دیگر با محدودیت‌های فردی در کنترل دو جانبه میدان نبرد روبرو نیستیم و احتمالا با گذشت زمان در مسابقات استراتژی‌های پیچیده‌ای را خواهیم دید که در بخش تک نفره قابل اجرا نیست.

StarCraft II Legacy of the Void PC-RELOADED

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , پی سی , Pc , بازی شمشیری , دانلود , بازی جدید پی سی ,



بازدید : 675
نویسنده : hosein

 

برای به ادامه مطلب مراجعه کنید. 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , هک , دانلود هک , دانلود نسخه ی هک شده ی کلش اف کلنز , کلش ,



بازدید : 771
نویسنده : hosein

WWE Immortals نگاهی به ستاره های جهان کشتی کج از زاویه ای دیگر خواهد داشت. در این بازی ستاره های بزرگی همچون اندرتیکر و جان سینا و براک لزنر دارای قدرت های فوق العاده ای می باشند و هرآنچه که در مسابقات آنها شاهد هستیم بسیار قدرتمند تر از همیشه اجرا خواهد شد. شما در صحنه های جذاب و دیدنی بازی می توانید حرکات و فینیشرهای مختلف ستاره های کشتی کج را وارد کنید ور در برابر مخالفان قد علم کنید. بازی از صحنه های اکشن زیادی بهره می برد و دارای گیم پلی بسیار روان و جالبی می باشد.

 

WWE Immortals 1.9.0 Apk + Data


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , کشتی کج , جدید , اندروید , دیتا ,



دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای PC
نوشته شده در شنبه 30 آبان 1394
بازدید : 576
نویسنده : hosein

 

Vendetta Curse of Ravens Cry PC-CODEX

 

Vendetta Curse of Ravens Cry pc cover دانلود بازی Vendetta Curse of Ravens Cry برای PC

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید. 


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی جدید , دانلود بازی جدید ,



بازدید : 586
نویسنده : hosein

 

SpongeBob Moves In بازی زیبای باب اسفنجی برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بازی می توانید ماجراجویی های خود را شروع کرده و خود را به مریخ برسانید. این بازی همراه با شخصیت های معروف این مجموعه کارتونی دنبال خواهد شد و شما خواهید توانست تا پاتریک و باب اسفنجی را در بیکی باتر دنبال کرده و وظایف خود را در لباس های هالوین به انجام رسانید. بازی دارای شخصیت های جدید در بخش های مختلف بازی خواهد بود که به جذابیت بازی اضافه خواهد کرد. بازی روی اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر قابلیت نصب و اجرا دارد.

 

SpongeBob Moves In 4.33.00 Apk + Mod + Data

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , دانلود بازی , دانلود بازی اسفنجی , باب اسفنجی , اندروید ,



بازدید : 574
نویسنده : hosein

 

Assassin’s Creed Pirates بازی زیبایی همراه با تصاویر زیبا و گرافیکی همراه موسیقی های فوق العاده جذاب برای این بازی میباشد. شما در بازی می توانید با دزدان دریایی کارائیب نبردی نزدیک داشته باشید و خود را برای ماجراجویی های بزرگ آماده کنید. بازی را می توانید در تعامل با بقیه نیرو به پیش ببریدد و برای بدست آوردن ثروت نیز خود را به سوی اپراتوری های بزرگ سوق دهید. این بازی می تواند در واقع راهی برای شکستن همه قوانین لقب بگیرد چرا که شما برای هر پیشروی ناچار مجبور به این کار خواهید شد.

 

Assassin’s Creed Pirates 2.5.1 Apk + Mod + Data

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی اندروید , آندرووید بازی , هک , هک بازی ,



نرم افزار فارسی شعر یادت نره – اندروید
نوشته شده در پنج شنبه 28 آبان 1394
بازدید : 578
نویسنده : hosein

 

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , بازی , دانلود بازی , اندروید , دانلود اندروید , دانلود بازی اندروید ,



دانلود بازی Call of Duty Black Ops III برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 628
نویسنده : hosein

 

وقایعِ BO3 چهل سال بعد از BO2 اتفاق می‌افتد و در این بین شما شاهد این هستید که روبات‌های کوچکِ نسخه‌ی قبلی، تبدیل به چه هیولاهایی شده‌اند! گیم‌پلی بازی به لطف سیستم پریدن‌های AW بی‌شباهت به عناوین تخیلی همانند Crysis نیست و البته بسیار سریع‌تر هم شده است. در طول نمایش‌های بازی شاهد چیزهایی هستید که در نسخه‌های قبلی هم بودند اما در اینجا به شکل متفاوت‌تری گنجانده شده‌اند. همانند مبارزه در زیر آب که مشابه آن در CoD: Ghosts هم وجود داشت و در اینجا هم شما باید به دشمنانی که در مسیرتان در آب قرار می‌گیرند، تیراندازی کنید! همچنین تریارک سعی کرده که گیم‌پلی بازی دارای تخریب‌پذیریِ قابل‌توجهی باشد و در تریلرها شاهد ریزش ساختمان‌ها براثر جنگ هستیم. تغییرات عمده‌ای در سلاح‌های بازی حاصل شده و شما حتی می‌توانید از دست خود به عنوان یک سلاح گرم استفاده کنید و به وسیله‌ی آن دشمنان را آتش بزنید! با این اوصاف می‌توان گفت که شرایط گیم‌پلی بازی دیگر همانند قبل نیست و شما رسما با یک بازیِ علمی تخیلی که بسیاری از تکنولوژی‌های نظامیِ آن فعلا به شکل گسترده کار گرفته نشده، مواجه خواهید شد.

Call of Duty Black Ops III PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۲.۸گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update.1-RELOADED اضافه شد|


:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , بازی , Pc , دانلود بازی pc , بازیpc ,



دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 27 آبان 1394
بازدید : 598
نویسنده : hosein

Assassins Creed Syndicate pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Syndicate برای PC

 Syndicate مدرن‌ترین بازی سری Assassin’s Creed از نظر بازه زمانی است. کالسکه‌ها تق‌تق کنان از خیابان‌های سنگ فرش شده عبور می‌کنند و مردم با پرستیژ خاصی در این خیابان‌ها قدم می‌زنند. به بالای یک سقف بلند برویم، در آن جا است که قادر هستیم شیوع مدرن شدن صنعت را به وضوح مشاهده کنیم. صنعتی که با ورود به این شهر باعث شده در جای جای شهر، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها با دودکش‌های سر به فلک کشیده خود دود‌های غلیظ و سنگین را روانه آسمان کنند. دیگر نه خبری از قلعه‌های قرون وسطایی است، نه خبری از دریای آبی و جزایر خوش آب و رنگ و حتی نه خبری از کوچه‌های گل آلود پاریس؛ اینجا سال ۱۸۶۸، دوران ویکتوریای لندن است؛ شهر صنعت، دود و خفقان درگیری‌های بی‌رحم و خونین. لندن به شکل بسیار حیرت‌آوری عظیم و زیبا طراحی شده است. یکی از اهدافی که زیر سایه عظمت لندن محقق شده، تنوع و گوناگونی مناطق ومعماری آن است. اگر به قسمت‌های ساحلی تامس «Thames» حرکت کنید، به نواحی صنعتی بازی برخواهید خورد که اتمسفر تاریک و در تضاد آن اتمسفر روشن خاص خود را دارند. سپس درست بعد از این منطقه به لمبث «Lambeth» می‌رسید که شبیه به یک ناحیه ییلاقی در شهر پر از دود لندن است، اما در این میان شاهد تخریب خانه‌های سنتی هستیم که قرار است جای خود را به معماری صنعتی بدهند. گاهی نیز در میان خانه‌های کوچک شاهد قصرها و کلیساهای عظیم با معماری متحیر کننده هستیم. جیکوب و ایوی درست همانند شما که یک بازیکن هستید، با این شهر غریب هستند زیرا آن‌ها برای اولین بار در سال ۱۸۶۸ پا به لندن می‌گذارند و داستان مبارزات آن‌ها با تمپلارها با ورود آن‌ها به شهر آغاز می‌شود. شما، جیکوب و ایوی مهمانان جدید این شهر هستید، شهری که مناطق بسیار زیادی برای کاوش دارد و انتظار شما را می‌کشد.

Assassins Creed Syndicate PC-CODEX

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۲۱.۵گیگابایت به پست اضافه شد|

 

 

:: موضوعات مرتبط: بازی , Pc , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود بازی , دانلود بازی کامپیوتر , بازی , Pc ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد